Situazione attuale nantu à u gasu eliu

L'eliu liquefatu hè un gas inertu, incolore, micca currusivu, micca infiammabile è estremamente fretu. A maiò parte di l'eliu liquefatu cummerciale hè recuperatu da u naturale cù u prucessu di separazione criogenica. Tipicamente, l'eliu liquefatu hè presente in menu di l'unu per centu per vulume in gas naturale. L'eliu liquefatu hè generalmente speditu da e fonti di produzzione à una unità di stoccaggio è impianti di riempimentu. Cisterne chì varieghjanu in dimensione da 4.000 à 12.000 galloni, cumprenu un spaziu annulare insulatu cù vuoto, schermatura di azotu è isolamenti multistrati. I serbatoi di eliu liquefatu sò cuncepiti da modu à riduce e perdite di calore è a vaporizazione di l'eliu liquefatu durante u so trasportu. L'utilizazione crescente di eliu liquefatu in l'industria di i semiconduttori, a risonanza medica (MRI), l'attività di esercitazione, è altri usi di fabbricazione è industriale sò previsti per spinghje u mercatu globale di serbatoi di eliu liquefatu.
U fattore di primura per u mercatu mundiale di i serbatoi di eliu liquefatu hè a dumanda crescente di eliu liquefatu da l'elettronica è l'applicazione medica in u globu. I fattori macroeconomichi, cume l'urbanizazione crescente accumpagnata da una crescita di super spitali spicializati aumenta ancu di più a crescita di u mercatu eliu liquefatu. L'incremento significativu di e vendite di prudutti elettronichi per via di l'aumento di u redditu dispunibile in economie in via di sviluppu hè assai anticipatu per guidà u mercatu globale di serbatoi di eliu liquefatu. Inoltre, una crescita considerableu in l'industria elettronica asiatica creerà una opportunità impurtante per u mercatu glubale di serbatoi di eliu liquefatu, per via di a so alta dumanda di fabricazione di prudutti elettronichi, semiconduttori, LCD è fibre ottiche. Inoltre, l'avanzamentu tecnologicu in a fabricazione di cisterne di trasportu aumenterà a dumanda di serbatoi di eliu liquefatu. Cum'è i serbatoi di eliu liquefattu sò cuncepiti per minimizà l'esposizione di eliu liquefatu à i periculi potenziali di contaminazione è furniscenu un mezu di trasportu ideale, i serbatoi di eliu liquefatu stanu guadagnendu una grande ricunniscenza in tutte e principali industrie d'usu finale. Tutti questi fattori principali chì influenzanu sò assai anticipati per propulsà u mercatu globale di serbatoi di eliu liquefatu durante u periodu di previsione. U fattore chjave di limitazione cum'è un elevatu costu di fabricazione è a caduta di a produzzione d'eliu da l'ultimi 3 anni pò impedisce a crescita di u mercatu globale di i serbatoi di eliu liquefatu durante u periodu di previsione.
U mercatu glubale di i serbatoi di eliu liquefatu hè segmentatu per basa di tippu, dimensione, materiale è regione.
I Contenitori ISO da 20 Ft sò stimati chì contanu una quota di mercatu significativa durante u periodu di previsione per via di e so caratteristiche di trasportu convenienti è economiche per i serbatoi di eliu liquefatu. D'altra parte, trà i segmenti di l'utente finale, l'industria di l'elettronica è di i semiconduttori hè prevista per vede una rapida crescita di u mercatu durante u periodu di previsione, attribuita à l'aumento di e vendite di prudutti elettronichi, chì si prevede di intensificà a necessità di più serbatoi di eliu liquefatti.

Tempu di posta: Jun-18-2019
Chat in ligna WhatsApp!