U Mercatu di i Cilindri di Gas Inscrive a Crescita à un CAGR di 8,7% da 2027

LOS ANGELES, u 17 d'aprile di u 2020 / PRNewswire / - U Mercatu di i Cilindri di Gas hè previstu di cresce à un CAGR di 8,7% da u 2020 à u 2027 è di ghjunghje intornu à i 10.500,0 US $ Mn di u 2027.

Acumen Research and Consulting, un fornitore glubale di studii di ricerca di u mercatu, in un rapportu publicatu di pocu tempu intitulatu "Mercatu di Cilindri di Gas (Per Tipu di Cilindru: Alta Pressione, Bassa Pressione, Acetilene; Per Tipu di Wrap: Wrap Less, Fibra di Vetru, Fibra Aramida, Carbone Fibra, Altri; Per Tipu di Gas: Gas Inerti, Gas Infiammabili, Gas Tossici, Gas Piroforici, Ossidanti; Per Applicazione: Cucina è Naziunale, Industrie Trasformatrici, Mediche, Trasporti, Altru) - Analisi Industriale Globale, Dimensione di u Mercatu, Opportunità è Previsione, 2020 - 2027 ".

Uttene pagine di campione di Rapportu Gratuitu per una Megliu Capiscitura @ https://www.acumenresearchandconsulting.com/request-sample/1804

Un cilindru di gas hè u vasu di pressione per u almacenamentu di gasi cum'è gasi liquefatti, gasi non liquefati, è gasi sciolti. Cilindri di gas dotati di una valvula per cuntrullà a liberazione di i gasi. Inoltre, un regolatore di pressione hè adupratu per cuntrullà u flussu di gas à a pressione desiderata quandu u gas hè dispensatu da un cilindru. Quessi sò comunemente aduprati in l'industria manifatturiera è medica, induve i cilindri di gas sò aduprati per i sistemi di riscaldamentu, a conservazione di carburante, i veiculi è ancu per a conservazione di a fonte di energia per l'attrezzi elettrichi o macchinari di catena di assemblea in u settore di fabricazione. Inoltre, in i cilindri di gasu medicale furniscenu ossigenu supplementu, ossidu nitru, azotu è diossidu di carbonu in a situazione cumprese funzioni anestetiche, strumenti chirurgichi è per gonfà u tessutu trà altri.

Inoltre, u mercatu glubale di i cilindri di gas hè segmentatu in basa à u tippu di cilindru, u tippu di involucru, u tipu di gas è l'applicazione. Basatu nantu à u tipu di cilindru, u mercatu hè bifurcatu in alta pressione è bassa pressione. Per tippu di involucru, u mercatu hè divisu in involucru menu, fibra di vetru, fibra aramida, fibra di carbonu, altri. In termini di tippi di gas, gasi inerti, gasi infiammabili, gasi tossici, gasi piroforici è ossidanti sò immagazzinati in i cilindri di gas. Inoltre, u cilindru di gas hà applicazioni in cucina è naziunale, industrie di trasformazione, mediche, trasporti, è altri.

U segmentu Wrap Less per tippu di wrap hè previstu di duminà u mercatu glubale di i cilindri di gas in u periodu di previsione. A parte da questu, a bobina di cilindru di gasu cù fibra aramida hè prevista per esibisce a crescita a più rapida in u calendariu previstu da 2020 à 2027.

Vede l'infurmazioni di dettagliu cù TOC cumpletu @ https://www.acumenresearchandconsulting.com/gas-cylinders-market

In u 2019, l'Asia Pacificu hà tenutu a maiò parte di u mercatu glubale di e bombole di gas in u 2019. A regione hè in più prevista per mantene a so dominanza annantu à u periodu stimatu cù u ritmu di crescita u più veloce. E principali economie di a regione cumprese u Giappone, a Cina è l'India sustenenu principalmente u valore di u mercatu. U focu crescente di i pruduttori in u mercatu regiunale per via di l'aumentu di u redditu dispunibile è di u cambiamentu di stile di vita di e persone sustene u valore di mercatu. L'industria automobilistica in rapida crescita è u miglioramentu di e strutture mediche contribuiscenu in più à u valore di u mercatu righjunale.

Alcuni di i principali concorrenti sò 3M, Avery Dennison, Aygaz, Beijing Tianhai Industry Co., Dragerwerk AG & Co. KGaA, Everest Kanto Cylinder Ltd., Faber Industrie SPA, Fuji, Hexagon Composites ASA, Linde AGList of Figures, Luxfer Gas Cylinder , Tecnoplastu di u Tempu, è Cilindri di Worthington. E cumpagnie di Cilindri di Gas anu annunziatu fusioni è acquisizioni per allargà a so pusizione in l'industria di i Cilindri di Gas. I principali attori si movenu ancu in nuove regioni o tecnulugie avanzate.

Sfoglia Più Rapporti Correlati @ https://www.acumenresearchandconsulting.com/industry-categories/energy-and-power

If you would like to place an order or have any questions, please feel free to contact at [email protected] | +1-407-915-4157 OR +1-408-900-9135

Acumen Research and Consulting (ARC) hè un fornitore glubale di intelligenza di u mercatu è servizi di cunsultazione per tecnulugia di l'infurmazioni, investimenti, telecomunicazioni, fabbricazione è tecnulugia di i consumatori. ARC aiuta e cumunità d'investimenti, i prufessiunali IT è i dirigenti d'imprese à piglià decisioni basate nantu à fatti nantu à l'acquisti di tecnulugia è sviluppà strategie di crescita ferme per sustene a cumpetizione di u mercatu. Tra l'industrie servite includenu aeroespaziale è di difesa, tecnulugia di l'infurmazione è di a cumunicazione (ICT), semiconduttori è elettronica, sanità è farmaceutica, chimichi, materiali avanzati, banca, servizii finanziarii è assicurazioni (BFSI), è altri.

A nostra sperienza di l'industria cullettiva di più di 100 anni ci hà aiutatu à offre infurmazioni di mercatu adatte è a nostra portata glubale è cunnessioni regiunali assicura insights adatti in i mercati regiunali per garantisce una consegna adatta di l'infurmazioni.

A nostra intelligenza di u mercatu regiunale aiuta i nostri clienti à identificà e pussibilità pussibuli è sviluppà strategie di crescita in e regioni è i paesi. I nostri servizii sò orientati à offre a migliore ricerca di mercatu à i nostri clienti.

Contact:Mr. Frank WilsonAcumen Research and Consulting17890, Castleton St #218, Rowland Heights, CA 91748 United StatesTel: +1-407-915-4157 OR +1-408-900-9135Email: [email protected] Website: https://www.acumenresearchandconsulting.com

Vede u cuntenutu uriginale: http: //www.prnewswire.com/news-releases/gas-cylinders-market-enroll-growth-at-a-cagr-of-8-7-by-2027–301042704.html


Tempu di posta: Apr-22-2020
Chat in ligna WhatsApp!