Più di 150 sacchetti di rifiuti chì cuntenenu ossidu nitru, o "gasu di a risa" cume hè largamente cunnisciutu, canister è palloncini sò stati ripigliati da Brighton Beach dopu à un grande avvenimentu Pride u weekend.

Più di 150 sacchetti di rifiuti chì cuntenenu ossidu nitru, o "gasu di a risa" cume hè largamente cunnisciutu, canister è palloncini sò stati ripigliati da Brighton Beach dopu à un grande avvenimentu Pride u weekend.

Amy Gibson, membru di Ocean's 8, hà dichjaratu à a BBC chì ùn si pudia mancu vede a spiaggia in certi lochi.

"Nurmalmente truvemu circa 20 sacchetti di rifiuti dopu à un weekend o un avvenimentu, ma avemu raccoltu 10 volte quella quantità in e prime duie ore di pulizia d'oghje", hà dettu.

A legislazione hè stata introdotta in 2016 chì rende illegale rigalu o vendita di l'ossidu nitru per scopi psicoattivi in ​​virtù di a Legge Sostanze Psicoattive (PSA).

E preoccupazioni sò state poste chì i festaioli ùn sò micca cuscenti di i periculi di ciò chì piglianu è chì u guvernu ùn face micca abbastanza per fà rispettà a Legge.

Un sbagliu pupulare hè chì l'ossidu nitru deve esse sicuru per inalà perchè hè adupratu cum'è gasu medicale in dentisteria è ostetricia - induve hè sempre adupratu in cunjunzione cù l'ossigenu è sottu una supervisione medica qualificata.

U Royal College of Nursing hà dettu chì troppu utilizatori ùn sò ancu sà di i risichi chì includenu prublemi di respirazione, aumentu periculosu di a frequenza cardiaca è brusgie.

L'Uffiziu di Statistiche Naziunali mostra una media di cinque morti à l'annu ligati à a sustanza dapoi u 2014.

Catherine Gamble, Royal College of Nursing Professional Leading for Mental Health Nursing, hà dettu: "Pò dà un altu cortu termine, ma u dannu à longu andà ùn hè micca una risata".

"Insemi cù l'effetti fisichi nantu à u corpu, chì stessi ponu esse assai gravi, ci sò l'impatti psiculogichi associati à l'abusu di qualsiasi sustanza chì pò purtà à a dipendenza."

Roz Gittins, Direttore di Farmacia in Addaction carità di droghe è alcolu, hà aghjustatu: "Ci sò risichi associati à u so usu è prublemi di respirazione ponu accade quandu una grande quantità di gas hè inalata per un cortu tempu o in un spaziu chjusu se a persona ùn pò micca respirà abbastanza ossigenu ".

"Pò ancu pruvucà brusgiature per via di fretu se inalatu direttamente da un canister o anemia è prublemi di nervi per via di carenza di vitamina B12 associata à un usu intensu".

Doug Thornton hà dettu à gasworld in Dicembre 2018 chì, cum'è altre leggi, u PSA hè solu bonu cum'è l'attività di rinfurzazione chì a sustene - è a BCGA in tuttu u 2018 hà appellu regularmente à l'autorità lucali, a polizia, l'università è l'organizatori di festival cù u messagiu chì induve vede a littera cum'è questu, duverebbe piacè cunsiderà qualchì attività aumentata di applicazione. Questu hè un missaghju chì a BCGA continua à spinghje.

L'inalazione di l'ossidu nitru ùn causa micca solu indebulimentu di e funzioni putenziali, ma l'usu ripetutu provoca ancu danni irreversibili.

Piglia troppu ossidu di azotu rischia l'utilizatori di cascà incuscenti è / o di soffocassi da a mancanza di ossigenu.

Stu trasportu di canisteri di ossidu nitru scartatu hè rigrettu è vergugnosu, in tanti modi. Pensu chì campavamu in un'epica di cuscenza più grande di l'effetti chì i nostri stili di vita senza cura anu nantu à u mondu chì ci circonda, di u dannu inutile di i rifiuti plastichi è di una cultura ghjittata.

Eppuru quì si parla di più di 150 grandi sacchetti di bomboni di gas ridenti è palloncini vioti. Hè un ghjocu di ghjocu spessu adupratu cù l'ossidu nitru, ma questu ùn hè veramente micca una materia di risata. Parlemu di sta rubbaccia ancu in una spiaggia: un locu publicu pupulare per famiglie è zitelli, soprattuttu durante una stagione di calore d'estate è vacanze sculare; un locu per a vita salvatica è a vita marina per vene à ripusassi o manghjà. Tale litter hè à tempu imprudente è disprezzu.

Aghju trovu unu di sti canisteri circa sei mesi fà, in mezu à a strada. Sò accadutu à esse in una caccia à l'azardu di geocaching cù a mo figliola di quattru anni è aghju pensatu d'avè trovu u premiu in quistione in un cartellu stradale. Ùn era micca, era un canister 'noz', è purtroppu aghju avutu à pruvà è spiegà ciò chì era è perchè era quì. Hè stata una scuperta disgustosa à tanti livelli è sò statu cusì delusu ancu di vedelu quì, cusì prominente è faciule da ripiglià. Ogni zitellu averia pussutu truvà lu, cum'è qualsiasi acellu è averà ingullitu. È era solu un canister, micca migliaia di elli.

Sò di u lobbying infatigabile è di u grande sforzu chì hè andatu in l'Attu di e Sostanze Psicoattive (NPS) di 2016 è a so successiva passata, oltre à u grande orgogliu quandu hè statu lanciatu - strategicamente in tempu per a stagione di u festival - in 2016. Quantu ironicu allora , chì ùn ci hè segnu di què in unu di i più grandi eventi 'Pride' in u paese.

Questu hè u puntu quì, l'infurzazione chì manca cusì. À ciò chì a capiscu, a Legge 2016 di e Sostanze Psicoattive (NPS) hè stata lanciata à una fanfara parente trè anni fà, ma in l'ultimi dui anni a so pulizia hè stata difficiule da gestisce induve l'elementi cum'è l'usu di l'ossidu nitru sò cuncernati, è a so priorità hè cascata. l'ordine di pecking in i corridori di u putere.

Avemu chiaramente bisognu di più azzione nantu à questu. Non solu l'effetti di u weekend sò interamente irresponsabili è moralmente inaccettabili, ma ci sò assai periculi veri per a salute attaccati à l'usu di u gasu chì ride. Questa ùn hè micca una legge per amore di a legge. Hè chjamatu Attu di e Sostanze Psicoattive (NPS) per una bona ragione.

Aduprà l'ossidu nitru pò causà indebulimentu di a funzione potenziale (pensamentu, funzione di u mutore) durante u quì è avà di u statu "ubriacu" chì induce, un statu "Ipossicu" chì pò ancu causà arrestu cardiacu. Semplicemente inalà troppu pò purtà à a morte per asfissia. Ci ponu ancu esse danni irreversibili causati da u so usu ripetutu; ùn duvemu micca dimenticà chì u statu ipossicu chì provoca u cosiddettu "altu" di u so usu hè in fondu chì u cervellu hè parzialmente affamatu di ossigenu - chì pensa chì hè una bona cosa, è ripetutamente?

Nimu ùn vole piove nantu à a parata o esse soprannominatu a pulizza divertente, ma questu altu illegale avà ùn hè veramente micca una materia di risata - è nè i effetti dopu sò sparsi in tutta a spiaggia per innumerevoli altri da pulì.

Si capisce, Lambeth Council hè diventatu u primu à riprendere i cosiddetti "massimi legali" impunendu una multa fino à 1.000 sterline se qualchissia hè in pussessu di gas ridente - attivu da oghje.

Una nova lege chì hà da mette fine à l'usu ricreativu di l'ossidu nitru è altri "massimi legali" entre in vigore oghje in u Regnu Unitu. A Legge 2016 di e Sostanze Psicoattive (NPS), introdotta da u Ministeru di l'Interior, pruibisce a fornitura di i cosiddetti "alti legali".

L'ossidu nitru (N2O), spessu chjamatu gasu di risa, hè adupratu in l'industrie di filmi sottili d'alta tecnulugia di a fabricazione di semiconduttori è di display LCD. In quantu à u mercatu di a fabricazione elettronica, N2O ùn hè chjaramente micca una materia di risa.

 


Tempu di posta: Aug-14-2019
Chat in ligna WhatsApp!