Ossigenu

Ossigenu , formula chimica O2, Formula chimica: 32.00, gas incolore è inodore, a forma elementare più cumuna nantu à l'elementu Ossigenu. Pianu di fusione -218,4 ° C, puntu di ebullizione -183 ° C.

a gas ossigenuhè u più largamente distribuitu in natura, cuntendu per 48,6% di a massa crostale. L'ossigenu hè adupratu per taglià a saldatura, trattamentu di acque reflue, propellente di razzi, è per l'animali è e persone per respirà in aviazione, aeroespaziale è immersione.

 

I cumpunenti principali in l'aria sò l'ossigenu è u azotu. Aduprendu i sfarenti punti di ebullizione in ossigenu è azotu, a produzzione d'ossigenu da l'aria hè chjamata separazione d'aria. Prima, l'aria deve esse pre-raffreddata è purificata (eliminendu una piccula quantità di umidità in l'aria, diossidu di carbonu, acetilene, è altre impurità cum'è gasu è polvere), è poi compressa è raffreddata per renderla aria liquida. Dopu, aduprendu a differenza in i punti di ebbulenza di ossigenu è azotu, l'aria liquida hè evaporata ripetutamente è cundensata in a colonna di rettificazione per separà l'ossigenu è l'azotu per ottene ossigenu puru (chì pò ghjunghje à a purezza di 99,6%) è azotu puru (chì pò ghjunghje à a purezza di 99,9%). Questu hè u metudu di produzzione più comunemente adupratu in l'industria è ci sò ancu adsorbimentu di setacci moleculari è soluzione puntuale per pruduce ossigenu.

Chart-Microbulk-2015-illustrazione

/industrial-oxygen-gas.html/99-999-industrial-nitrogen-gas.html


Tempu di posta: Jan-14-2019
Chat in ligna WhatsApp!